Форма чемпіона АПЛ у новому сезоні зазнала невеликих змін і нічим не здивувала. З 2006 р команда продовжує екіпіруватися в Адідас. І з того часу дизайн їх одягу практично не змінюється. Мало того, форма Челсі залишається незмінно синього кольору з моменту створення команди, з далекого 1905 г. Правда, труси тоді були білі, сині стали одягати в 70-х роках.
Адідас змінив технологію виготовлення ігрової форми ще з минулого сезону. Якщо кілька років тому на форму Челсі наносилась відмітка ClimaCool або Formotion, то тепер красується позначка adiZERO, яку раніше можна було знайти тільки на взутті. Сенс зазначених технологій схожий. Всі виробники спортивного екіпірування прагнуть до того, щоб тканина добре вбирала вологу з тіла спортсмена. А потім ця волога також швидко випаровувалася з поліестерової тканини. Але технологія adiZERO (вентиляція в будь-яких погодних умовах) відрізняється тим, що футболки стали істотно легші. В середньому, її вага становить 100 г.
Що стосується дизайну, то відразу в очі кидається зміна титульного спонсора. Замість звичного Samsung зараз футболку Челсі прикрашає напис Yokohama Tyres. Тепер «Пенсіонери» рекламують не вироби електроніки, а автомобільні шини. Між іншим, маркетологи застосували зворотний хід, випустивши партію шин з написом «Chelsea». Логотип самої компанії червоного кольору і це знайшло відображення в дизайні. На комірі, на рукавах додалися деталі червоного кольору. Сама тканина не суцільна, а у вигляді поздовжніх смуг. Крім зовнішнього вигляду це також ускладнює її підробку.
У клубному фан-шопі продаються фанатські футболки, але вони пошиті із застосуванням технології ClimaCool. Якщо ж уболівальник хоче купити форму Челсі, але не звичайну, а з номером і прізвищем конкретного футболіста, то його чекає приємний сюрприз. На бирці буде відбиток пальця цього гравця. Ось такий от бонус. Ще один респект маркетологам.
Футбольна форма Челсі (виїзний комплект) - повністю біла, з елементами синього і червоного, але з класичним вирізом на футболці, без коміра. Третій - викликав пересуди серед уболівальників і шанувальників лондонської команди (однієї з сімнадцяти в місті, до речі). Вона повністю чорного кольору. Спереду на футболці принт у вигляді смужок. На трусах малюнок у вигляді геометричних фігур, причому фон чорного кольору зверху вниз плавно переходить в білий. Форма Челсі 2015 року вийшла неоднозначною, від простої і елегантної до химерною.
Тим часом, в інтернет-магазинах (наприклад, www.playfootball.com.ua) ще є форма Челсі сезону минулого року, який став для команди чемпіонським. Домашня - синя без коміра. Виїзна - жовтого кольору з коміром. Третій комплект знайти буде складніше, через приємне забарвлення його популярність серед фанатів виявилася найвищою.
Характеристика: Країна виробник - Таїланд; Тип тканини - 100% поліестер; Колір - синій; Сезон - 2023/2024